צור קשר

הכירו את BInaPos – קופת האנדרואיד החדשה לעסקים

24.05.2020

בחודשים האחרונים יצאה לשוק קופת אנדרואיד BinaPos של חברת 'קומקס', המומחית בפיתוח מערכות מחשוב עבור עסקים. הקופה החדשה מיועדת לעסקים קטנים ומתכוונת לעזור לכם לייעל את ניהול העסק ואת תהליך המכירה כולו, ולצמוח כמה שיותר גבוה

מי לא מכיר את מערכת ההפעלה אנדרואיד, שנמצאת בטלפונים שלנו, בטלוויזיות החכמות ובטבלטים? המערכת הזו כבר מזמן כבשה את העולם בפשטות וביעילות שלה, ועכשיו היא נכנסת גם לעולם העסקי, עם קופה חכמה, אינטראקטיבית וידידותית למשתמש שתשנה לחלוטין את הדרך בה אתם עושים עסקים. זה הזמן להכיר את קופת האנדרואיד החדשה BinaPos של חברת קומקס הוותיקה, חברה שנחשבת לחלוצה ולמובילה בפתרונות מחשוב בענן לעסקים ועובדת עם הארגונים הגדולים ביותר במשק.

קופת אנדרואיד חדשנית אשר הושקה תחילה במזרח אירופה, ושם התחילה לצבור מוניטין והצלחה. בחודשים האחרונים הקופה עשתה עלייה גם לארץ, וכוללת התאמות לרגולציה הישראלית. "הקופה הזו היא קופה המבוססת על מערכת אנדרואיד שפיתחנו עם המומחיות שלנו בתחום, ומיועדת בעיקר עבור העסקים הקטנים שלא זקוקים למערכת גדולה ומורכבת", סיפר לנו מנכ"ל קומקס, מוטי פרנקל. "היא מאפשרת לעסק לנהל את כל הבק-אופיס באמצעות מערכת ניהול (BO) ייחודית שמסונכרנת בצורה מידית, וכך לייעל את העסק ואת תהליך המכירה והניהול שלו – ניתן לפלח את המכירות, לחשב שעות עבודה, לנהל לקוחות, להבין אילו פריטים נמכרים הכי טוב והכי פחות טוב, להנפיק ולייצא דוחות להנהלת חשבונות וכדומה".     

לקבלת מידע ותיאום פגישה עם נציג לחץ כאן 

קופת אנדרואיד זו אף עובדת עם ממשקים אחרים ופופולריים כמו תן-ביס, סיבוס וביט, וכן עם התקנים כמו קורא ברקודים. בקומקס ביצעו פיילוט אצל כמה לקוחות והיום הקופה כבר נמצאת בשוק וצוברת הצלחה גדולה. "הקופה הזו מכילה את כל הפונקציות שהופכות את ניהול העסק לפשוט וחכם יותר, ומכאן הפופולריות הגדולה שלה," מוסיף פרנקל.

פשטות, ניהול מרחוק ושמירה בענן – כל היתרונות המרכזיים של קופת אנדרואיד

מה שהופך את הקופה הזו לקופה האידיאלית עבור הלקוחות הקטנים הוא שורה של יתרונות מדהימים שמבדילים אותה מקופות וממערכות אחרות, כאשר היתרון הגדול ביותר שלה הוא נוחות השימוש – לא צריך להיות גאון מחשבים או בעל הבנה טכנולוגית רחבה כדי להשתמש מערכת. "זו למעשה מערכת הפעלה של אנדרואיד, ממש כמו הסמארטפון שיש לרובינו, כך שמי שיודע לעבוד עם מכשיר אנדרואיד ידע לעבוד בקלות ובאינטואיטיביות גם עם  הממשק של הקופה, דבר שהופך אותה לאחת המערכות הנוחות ביותר בשוק," מסביר פרנקל. יתרון נוסף של הקופה הוא אחסון המידע הפשוט דרך הענן של 'גוגל', בלי הצורך בשרתים מיוחדים ומורכבים – כל המידע מאוחסן במערכת ענן מאובטחת המכילה את כל הנתונים ומסונכרנת באופן אוטומטי.

יתרון מהותי אחר של הקופה הוא הניידות שלה. "הקופה מתממשקת להתקנים חיצוניים וכרטיסי SIM סלולריים, וכך ניתן לקחת אותה בקלות למקומות אחרים כמו לירדים בלי להיות מחוברים או תלויים באינטרנט קווי," מבהיר פרנקל. באותו אופן, ניתן לשלוט עליה מרחוק ולהתחבר למערכת מכל מקום בעולם באמצעות כל מכשיר סלולרי המבוסס על מערכת ההפעלה של אנדרואיד, גם כשאתם נמצאים בחופשה בקצה השני של הכדור, זאת הודות לגיבוי הנתונים בענן. כך תוכלו להיות תמיד בשליטה, לדעת אילו עסקאות בוצעו ולעקוב אחר ההתרחשות בעסק. 

רתמו את הטכנולוגיה לעסק שלכם

בעידן של היום, קופת אנדרואיד חכמה ואינטראקטיבית היא חלק בלתי נפרד מהצלחתו של העסק. קופת אנדרואיד רותמת את הכלים הטכנולוגיים המתקדמים ומטרתה להקל על בעל העסק וייעל את ניהולו. "החשיבות של קופה כזו היא בעיקר השליטה," מוסיף פרנקל. "להבין מה קורה אצלך בעסק. היום בעל עסק עם קופה חכמה יכול לדעת את הפרטים הקטנים ביותר בלחיצת כפתור פשוטה – אילו פריטים הוא מוכר, כמה הוא מוכר, מה מצליח ומה לא, איך לנהל את המבצעים והלקוחות, וכמובן לוודא שהעובדים שלו אמינים, שכן כל הנתונים נכתבים במדויק במערכת." המערכת מאפשרת לבעלי עסקים להיות עם האצבע על הדופק, להקליט את כל הנתונים בצורה מסודרת ולהתנהל נכון יותר בעולם העסקים ומול המתחרים. "באמצעות הקופה ניתן לדעת בדיוק מה נקודות החוזקה והחולשה של המכירות, היום עסק בלי קופה חכמה יכולה להישאר בקלות מאחור".

אם החלטתם להשתדרג ולהתחדש, קופת BinaPos  מוכנה לעמוד לשירותכם ולעזור לכם לנהל את העסק על הצד הטוב ביותר. "ישנן קופות אנדרואיד נוספות שנמצאות בשוק, אבל לנו יש שני יתרונות ראשיים – הראשון הוא שהתוכנה הזו חיה ונושמת ובועטת כבר תקופה באירופה, והוכיחה את עצמה בכל הזוויות לפני שהבאנו אותה לארץ," אומר פרנקל. "והיתרון השני, והמהותי יותר, הוא השירות שלנו. 'קומקס' היא חברה גדולה והשירות הוא אבן היסוד שלנו. אנחנו נותנים שירות 24/7 ומצמידים ללקוחות חדשים עובדים שילוו אותם בימים הראשונים בהתקנת המערכת. זה מה שמבדיל אותנו מחברות אחרות – כי הטכנולוגיה אולי קיימת אצל אחרים, אבל השירות שלנו הוא ייחודי".

אם אתם מחפשים לשדרג את העסק שלכם עם קופה חכמה ומערכת ידידותית ואינטואיטיבית המיועדת לניהול עסקים קטנים ובינוניים, אנחנו נשמח לעמוד לרשותכם.

ביום העיון נלמד את הנושאים הבאים:

  1. דוחות המשקפים את הרווחיות ברמה הלוגיסטית
  2. מערכת מלאי – דוחות בנושא תנועות פריט ויתרות פריט
    שווי מלאי והקמת הגדרות לשווי מלאי לפי ממוצע נע
    תעודות העברה ומהלך תיקון הקניות חשבונאית
  1. דוחות גביה ואובליגו ללקוח – הגדרת אובליגו ללקוחות בהקפה ודוחות גבייה
  2. Comax 2 go – אפליקציה לסוכני שטח – נלמד לבצע מגוון של פעולות:

                גישה ישירה לכרטיס לקוח וכל המידע בו

                שליחת הצעת מחיר ללקוח

                צפייה ביעדים שנתיים ללקוח

                הזמנות – צפייה בהזמנות קיימות

                קבלות – צפייה ושליפה של קבלות

                תעודות משלוח/ חשבונית מס

                תמיכה באובליגו (אובליגו שהוגדר ללקוח מראש)

                דיווחי פגישות אונליין

                צפייה בקטלוג מלא

5. Salas Tracker – אפליקציה למנהלים לצפיה בנתוני מכר של העסק:

נלמד לצפות בנתוני אמת של העסק

-מכירות לפי מחלקות/קבוצות/תאריכים ועוד

-מכירות היום לאומת אתמול

-התפלגות לפי שעות

-עובדים נוכחים (במידה ועובדים עם דיווח נוכות בקומקס)

-נתוני תמחור לפי פריט

-נתונים רב חברתי

-מכירות מצטברות

6.  comax shelf – אפליקציה לניהול המדף בעסק:

נלמד לבצע את הפעולות הבאות:

  • סריקת המוצר בטלפון / חיפוש קוד מוצר
  • בדיקת מחיר למוצר מכל מקום בחנות
  • קבלת מלוא הנתונים עבור המוצר : מחיר ספק, מחיר קופה, יתרת מלאי , מלאי מינימום ומקסימום כולל תמונה
  • ביצוע המלצת רכש למערכת קומקס
  • תפריט תמחור – למורשים בלבד – ניתן לקבוע מחיר למוצר ישירות מהמדף
  • תפריט החזרה לספק – מימוש שוברי זיכוי ללקוח
  • הפקת תעודת החזר לספק מכל מקום בחנות עם שליחה להדפסה
  • תעודת החזר כוללת צילום השובר ותיוקו דרך האפליקצייה
  • מסך מערכת קומקס – ניתן לעדכן או לאשר את המלצת הרכש שנוצרה באפליקצייה דרך מאגר ההמלצות
  • הפיכת המלצת רכש להזמנת ספק ושליחה במייל/ פקס / EDI
בודק...