צור קשר

מהי אוטומציה וכיצד תוכנה לניהול עסק תורמת לפיתוח הליכי אוטומציה בעסק

ם אתם בעלי עסק אין מן הנמנע שיצא לכם לשמוע ולא פעם אחת על אוטומציה ועל החשיבות שלה לניהול העסק שלכם. אם הגעתם לפה סימן שהגיע הזמן להכניס אוטומציה לעסק שלכם אשר יתרמו בצורה ישירה לתהליכים העסקיים השונים. אין זה משנה אם מדובר בעסק קטן וביתי או שמא בתאגיד, הרי שעם אוטומציה נכונה ניתן להפוך את העבודה ליעילה יותר ואף רווחית הרבה יותר. אנחנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות – בדיוק לשם כך אנחנו פה לעשות לכם סדר.

נכנסים לעובי הקורה: מה היא אוטומציה?

בשנים האחרונות אנו רואים הופעה נרחבת של אוטומציה בנוף העסקי, אוטומציות אלו אינן טרנד חולף אלא כלי אינטגרלי אשר יכול לקחת מגוון רחב של פעילויות ולהפוך אותן לפשוטות, חכמות ויעילות הרבה יותר תוך כדי חיסכון בעלויות. אם נצטרך להיכנס לעובי הקורה אנו נלמד כי אוטומציה לעסק מאפשרת לנו לקחת מגוון רחב של תהליכים שונים בעסק ולדאוג שהם מתבצעים בצורה אוטומטית תוך כדי סנכרון עם מערכות נוספות בעסק.

כאשר אנחנו מכניסים אוטומציה לעסק שלנו אנו למעשה הופכים תהליכים שונים בעסק: כלכליים, לוגיסטיים, ארגוניים וגם שיווקים לאוטומטיים – כך ניתן לבצע מגוון רחב של פעילויות ידניות בצורה מהירה ואף לבצע אוטומציות אשר אי אפשר לבצע אותן בצורה ידנית כמעט כלל.

תוכנה לניהול עסק – לנהל את התהליכים העסקיים בצורה נכונה יותר

לפני שנתחיל לדבר עם אוטומציה ותוכנת ניהול עסק והקשר ביניהם מוטב שנבין מה היא תוכנה לניהול עסק. בעולם המודרני בו אנו חיים תוכנה לניהול תוכן הינה הכרחית לכל עסק קטן כגדול. תוכנה זו היא הלכה למעשה מערכת אשר עוצבה בהתאמה אישית עבורכם ומכילה מגוון רחב של ממשקים אשר מטרתם להקל על בעלי עסקים ולהפוך את העבודה שלהם ליעילה וחכמה יותר תוך כדי שימוש בטכנולוגיות מתקדמות.

בעזרת תוכנה לניהול עסק יכול כל עסק לנהל בהישג יד ולעקוב אחר מגוון רחב של פרמטרים החל מ: ניהול פיננסי מקיף מקופה ועד מאוזן כולל ניוהל תשלומים ורכש קבוע, ניהול מלאים והזמנות כולל המלצות אספקה מותאמות עבורכם, ניתוח רווחיות, הפקת הצעות מחיר, הזמנות, יעדים ופיצ׳רים נוספים סביב המכירות בעסק שלכם, רכש, ניהול פריטי קטלוג ומחירונים, ניהול עובדים ושעון נוכחות, סנכרון בין כל מערכות העסק יחדיו.

באמצעות תוכנה לניהול עסק יכול כל בעל עסק לקבל תמונה רחבה הרבה יותר על העסק שלו ולהסיק את כל התובנות המתבקשות בהתאם.

אוטומציה והקשר שלה לתוכנה לניהול עסק

בתחילת המאמר דיברנו על אוטומציה ועל הקשר שלה לתוכנה לניהול עסק ופיתוח תהליכי אוטומציה. כפעי שכבר הצלחתם להבין אוטומציה לעסק מורכבת ממגוון רחב של פעולות אשר הופכות פעילויות ידניות ופעילויות דיגיטליות שונות בעסק שלכם למהירות יותר תוך כדי שהיא מייעלת את כל התהליכים השונים בארגון. דרך אוטומציה נכונה ניתן להוציא יותר מכל המחלקות בעסק שלכם – החל ממחלקת המכירות דרך מחלקת הלוגיסטיקה ועד מחלקת שירות הלקוחות והנהלת החשבונות ולהשתמש בכלים בהתאם לצרכים שלכם.

אוטומציה במחלקת מכירות

לא מעט אנשים יסכימו שמחלקת המכירות הוא לב ליבו הפועם של החברה, למעשה בפעם הראשונה שלקוחות פוטנציאליים נתקלים בכם, במוצר שלכם ובשירות שלכם תהיה כשהם יעבדו אל מול מחלקת המכירות. עולם המכירות איננו עולם קל ולא מסתכם רק במתן שירות ללקוח אלא יותר מזה – ולכן יש צורך באוטומציה המותאמת גם לסוכני המכירות וגם ללקוחות כאחד על מנת להוציא מהם את המקסימום.

באמצעות מערכת לניהול עסק ובאוטומציה מותאמת אישית תוכלו לנהל את כל הלקוחות הקיימים לצד הפוטנציאליים שלכם, לנהל לידים, ליצור ולשלוח הצעות מחיר, לקבל הודעת פוש כאשר ישנו לקוח שעדיין לא חזרתם אליו, תיעוד של כל תהליך המכר וסיכומי שיחות, ניהול הזמנות, מתן יעדים לסוכנים ואף ניתוח רווחיות בהתאם לנתונים השונים המוזנים במערכת – כך תוכלו להפיק את המרב מן אנשי המכירות שלכם, לתת מענה מקיף ומלא ללקוחות פוטנציאליים וקיימים תוך כדי שאתם מסיקים את כל המסקנות הרלוונטיות לשם קידום תהליכי המכר בעסק שלכם.

אוטומציה במחלקת לוגיסטיקה וניהול מלאי

מחלקת הלוגיסטיקה והמלאים שלכם היא חלק בלתי נפרד ממגוון רחב של עסקים. כאשר אנחנו מדברים על אוטומציה של לוגיסטיקה וניהול מלאי אנחנו מדברים על תכנון וניהול נכון של מלאים לצד גריעה שלהם מהמערכת, מעקב אחר מוצרים, שירותי תיקונים לצד ניהול חכם של המלאים לצד המלצות אספקה חכמות.

אוטומציה של כספים ופיננסים

תזרים מזומנים חיובי הכרחי לכל עסק לשם שימור, שיפור ורווחיות העסק. דרך אוטומציה של כספים ופיננסים תוכלו לנהל בעת ובעונה אחת את כל הנושא הפיננסים בעסק שלכם מקופה ועד מאוזן כולל ניהול תשלומים, רכוש קבוע, קבלות, הצעות מחיר ואף לשגר לרואה חשבון שלכם בלחיצת כפתור את כל הדוחות הרלוונטיים – כך תוכלו לחסוך זמן רב תוך כדי דיוק מרבי. כמו כן, תוכלו לבצע מסמכי חיוב, זיכוי וקבלות אשר ישלחו באופן אוטומטי ללקוחות שלכם, לבקש דרישות תשלום מלקוחות שעדיין לא שילמו וכל זה ללא התערבות אדם.

חיסכון בכח אדם

כפי שכבר הצלחתם להבין אוטומציה נכנסה אלינו בשנים האחרונות בצעדי ענק והיא כאן כדי להישאר. דרך אוטומציה נכונה אנחנו יכולים לחסוך לא מעט כסף וכח אדם מאחר ויש לנו מערכת ״משומנתֿ״ שעושה הרבה מן ההיבטים העסקיים שלנו בצורה אוטומטית ומדויקת ללא שום התערבות. כמו כן, נוכל לנצל כח אדם קיים למשימות אחרות בהן אנחנו מקדמים את העסק שלנו ומוציאים ממנו את המירב.

הכל נמצא בהישג יד מכל מקום ובכל זמן

אם היינו אומרים לכם לפני מספר שנים שאתם יכולים לנהל את העסק שלכם מכל מקום ומכל זמן גם אם מדובר בחנות פרונטלית סביר להניח שלא הייתם מאמינים לנו. דרך תוכנה לניהול עסק המותאמת עבורכם תוכלו להתחבר אל העסק שלכם ואל כלל החטיבות שלו בלחיצת כפתור אחת דרך הפלאפון, מחשב, טאבלט ואפילו טלוויזיה חכמה. כך תוכלו לדעת בכל שלב מה קורה בעסק שלכם ולבצע שינויים נדרשים גם כאשר אתם לא נמצאים.

החשיבות בהתאמת תוכנה לניהול עסק לצרכים שלכם

כל עסק הוא שונה לכן אנחנו רואים חשיבות בהתאמת תוכנה לניהול עסק בהתאם לצרכים העסקיים שלכם. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת תהיה יחד עם חברה המתמחה בתחום אשר תאפיין את כל הצרכים שלכם, תבנה עבורכם אוטומציות נדרשות ותעזור לכם להפיק את המקסימום מן התוכנה. אנחנו רואים חשיבות בעבודה עם חברה בעלת ניסיון, ותק ומוניטין המתמחה בתחום – חברה זו תדע לגשת אל המלאכה בצורה הטובה ביותר.

תוכנה לניהול עסק – COMAX

חברת COMAX הינה אחת החברות המובילות בישראל בתחום האוטומציות ומתמחה במערכות לניהול עסק. המערכת של החברה יוצרת לכם יתרון תחרותי ומבדלת אתכם מן המתחרים שלכם תוך כדי היכולת להקנות סדר ארגוני, שיתוף במידע ויכולת לקבל החלטות מבוססות מידע. בין מערכות החברה ניתן לראות מערכת ERP לניהול עסקי מקיף, קופות חכמות, קופה ניידת ועוד.

ביום העיון נלמד את הנושאים הבאים:

  1. דוחות המשקפים את הרווחיות ברמה הלוגיסטית
  2. מערכת מלאי – דוחות בנושא תנועות פריט ויתרות פריט
    שווי מלאי והקמת הגדרות לשווי מלאי לפי ממוצע נע
    תעודות העברה ומהלך תיקון הקניות חשבונאית
  1. דוחות גביה ואובליגו ללקוח – הגדרת אובליגו ללקוחות בהקפה ודוחות גבייה
  2. Comax 2 go – אפליקציה לסוכני שטח – נלמד לבצע מגוון של פעולות:

                גישה ישירה לכרטיס לקוח וכל המידע בו

                שליחת הצעת מחיר ללקוח

                צפייה ביעדים שנתיים ללקוח

                הזמנות – צפייה בהזמנות קיימות

                קבלות – צפייה ושליפה של קבלות

                תעודות משלוח/ חשבונית מס

                תמיכה באובליגו (אובליגו שהוגדר ללקוח מראש)

                דיווחי פגישות אונליין

                צפייה בקטלוג מלא

5. Salas Tracker – אפליקציה למנהלים לצפיה בנתוני מכר של העסק:

נלמד לצפות בנתוני אמת של העסק

-מכירות לפי מחלקות/קבוצות/תאריכים ועוד

-מכירות היום לאומת אתמול

-התפלגות לפי שעות

-עובדים נוכחים (במידה ועובדים עם דיווח נוכות בקומקס)

-נתוני תמחור לפי פריט

-נתונים רב חברתי

-מכירות מצטברות

6.  comax shelf – אפליקציה לניהול המדף בעסק:

נלמד לבצע את הפעולות הבאות:

  • סריקת המוצר בטלפון / חיפוש קוד מוצר
  • בדיקת מחיר למוצר מכל מקום בחנות
  • קבלת מלוא הנתונים עבור המוצר : מחיר ספק, מחיר קופה, יתרת מלאי , מלאי מינימום ומקסימום כולל תמונה
  • ביצוע המלצת רכש למערכת קומקס
  • תפריט תמחור – למורשים בלבד – ניתן לקבוע מחיר למוצר ישירות מהמדף
  • תפריט החזרה לספק – מימוש שוברי זיכוי ללקוח
  • הפקת תעודת החזר לספק מכל מקום בחנות עם שליחה להדפסה
  • תעודת החזר כוללת צילום השובר ותיוקו דרך האפליקצייה
  • מסך מערכת קומקס – ניתן לעדכן או לאשר את המלצת הרכש שנוצרה באפליקצייה דרך מאגר ההמלצות
  • הפיכת המלצת רכש להזמנת ספק ושליחה במייל/ פקס / EDI
בודק...